czwartek, 23 stycznia 2014

Salonowo-pokojowo


     


                                                Dzisiaj pokażę wam nasz duży pokój
                             (salon tak jakoś mało przytulnie brzmi, więc u nas jest- duży pokój).

widok na hol i kuchnię...


Zawsze podobały mi się białe zasłony i zawsze wydawało mi się, że u mnie to nie zagra, ale odważyłam się i jestem zadowolona. (Szyłam na szybko przed świętami)



W całym mieszkaniu mamy skośne ściany.
Te w dużym pokoju schodzą prawie do samej podłogi. Wnętrza są przez to ciekawe, ale bardzo trudno meblować takie pokoje.





Taki piękny świecznik dostałam ostatnio od męża- sztuk dwie :-)
(Szklany klosz to już moja inwencja...)


stół czeka na wiosnę- będzie przemalowany na biało lub kremowo
 regały też czeka metamorfoza...








Na koniec mały żarcik...  -   Recycling ...


Pozdrawiam i zapraszam ponownie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz