niedziela, 12 stycznia 2014

Długo zbierałam się, aby napisać tego posta.
 Niestety, nasz internet niezbyt ostatnio ogarnia (dziwnym trafem nie ma go zawsze wtedy, gdy ja mam czas, żeby coś skrobnąć lub podglądnąć)........  Nie mamy stałego łącza, tylko radiowe, więc nasz internet działa na zasadzie- pojawiam się i znikam-
Po za tym, mam jeszcze trochę problemów z obsługiwaniem bloga. Chciałabym trochę ubogacić szatę graficzną, ale jakoś mi nie idzie.
 Ostatnio zapisałam się na candy i co?......... i nie umiem wstawić banerka :-(( ..................
Oj, myślę, że jeszcze jakiś czas upłynie, zanim poczuję się pewnie w tym świecie, tym bardziej że muszę do wszystkiego dojść sama (nie żebym była taka zosia-samosia, ale nie ma mi kto pomóc).
                                         
                                                         Na osłodę kilka zdjęć z netu:


źródło: net

źródło: net






3 komentarze:

  1. Kochana, jak dalej nie wiesz , to prawym przyciskiem nachodzisz na zdjęcie candy, potem zapisujesz np. w dokumentach pod jakąś nazwą taka abyś potem odnalazła to zdjęcie. potem wchodzisz na układ, na gadżet, wchodzisz na obraz , pobierz i ok. Jeśli nie będziesz wiedziała jak to zrobić , napisz. Pamiętam swoje początki, a sama dochodziłąm do wielu rzeczy, ale i pytałam konkretnie jakiejś wybranej osoby, w moim przypadku Beti Hause, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hura!!! mam pierwszy komentarz :-)
      Witam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za podpowiedź. Spróbuję a jak mi nie wyjdzie to dopytam Cie o szczegóły. Pozdrawiam i jest mi bardzo miło że tu zaglądasz. (Trochę się jeszcze gubię- co widać powyżej)

      Usuń