niedziela, 29 maja 2016

New York czy Hamptons???





No właśnie? 

Nie jestem specjalistą od aranżowania wnętrz, ani znawczynią stylów. W moim domu znajdziecie pewnie z każdego stylu po trochu - wybieram co mi odpowiada a resztę zostawiam :)
(No może nie ma u mnie Shabby Chic - przecierki jakoś do mnie nie przemawiają)
Nie podążam też ślepo za modą, nie kupuję nowości - wręcz przeciwnie- bardziej ciągnie mnie w stronę targu staroci niż do drogiego, wypasionego salonu:)

Są jednak dwa takie style, którymi się zachwycam, na których się wzoruję i zawsze podświadomie zmierzam w ich kierunku:) To New York Style oraz styl Hamptons.
Wydawałoby się, że to dwa odmienne kierunki- pierwszy to blask chromu i złota, luksus i wygoda a drugi to wiklina, naturalne tkaniny i kolory morza, plaży. Ale oba te style zostały wykreowane przez Nowojorczyków, w obu przypadkach chodzi o wygodę, szyk i symetrię :)
Nie będę się rozpisywała o tym, czym dokładnie charakteryzują się te dwa style bo nie jestem ekspertką, sama mam problem z dokładną interpretacją tematu. Działam w tym względzie intuicyjnie, nie staram się dokładnie skopiować a jedynie inspirować się:)
Z tą symetrią też u mnie różnie- jak się mieszka pod skosami to o symetrię trudno :)

Trudno mi się zdecydować który z tych stylów kocham bardziej. Zauważyłam już, że jesienią i zimą bardziej skłaniam się ku NY - więcej u mnie błyszczących, złotych dodatków, miękkich tkanin.
Wiosną i latem chowam część błyskotek a ich miejsce zajmuje wiklina, muszelki, jasne i zwiewne tkaniny :) Robię tak od kilku lat, nieświadoma balansowania na granicy tych dwóch stylów.


Pisałam wam już o zabawach na Instagramie - co jakiś czas pojawia się zachęta do nowej tematycznej zabawy. Ostatnio były takie dwie :)
Jedną z nich zorganizowała Magda- z homecreations.pl właścicielka sklepu Mint grey, którą wszyscy pewnie znacie :) Tematem zabawy było wystylizowanie blatu kuchennego w stylu New York.
Ja tam lubię się bawić w takie aranżowanie, każda taka zabawa czegoś mnie uczy. Dlatego podjęłam wyzwanie i spróbowałam:) Zrobiłam dwa podejścia. 
Pierwsze wyszło tak:


Za drugim razem wyszło chyba ciut lepiej :)))


I taka moja refleksja - nie tak łatwo zaaranżować coś samemu. - To niestety nie jest takie proste. Wydawałoby się, że nie ma nic trudnego w postawieniu na blacie kilku przedmiotów i zrobieniu fotki. Nic bardziej mylnego :) Jeżeli macie ochotę obejrzeć inne stylizacje zerknijcie na  #homecreationsxkitchen

Drugą zabawę zorganizowały Agnieszka z Hamptonsandmore.pl i Edytka z kaszmirowydom
Wyzwaniem było zaaranżowanie sypialni w stylu Hamptons  #hamptonsandmorexbedroom

Zabawy nie polegają na tym, żeby biec do sklepu i kupić potrzebne rzeczy tylko, żeby spróbować wyczarować dany styl z tego co mamy w domu. Z doborem dodatków nie było problemu- wszystko miałam, ale zorganizowanie przestrzeni tak, żeby poczuć morską bryzę nie było wcale proste :)
Wszak wiklina i hortensja hamptons nie zrobią ( nawet jak hortensja jest niebieska:))))



Zrobiłam co mogłam i teraz moja sypialnia wygląda tak...


Oczywiście nie co dzień ustawiam na łóżku wino i truskawki :))) aż takie hamptons to nie mam:))))




Piszę- wygląda- bo spodobał mi się taki lekki look i zostawiłam wszystko tak jak widać :)



Powiesiłam białe zasłony, zmieniałam ozdobne poduszki na lżejsze w odbiorze, a narzutę odwróciłam na drugą stronę :) - chociaż może lepiej byłoby bez niej, tyle, że lubię jak moje łóżko w dzień jest ubrane :)))


 I znowu zabawa pokazała mi, że warto próbować, eksperymentować z różnymi dodatkami. Zawsze wydawało mi się, że w mojej sypialni to zasłonki tylko ciemne, że ciemne takie eleganckie, klimatyczne i robią przytulność, a tu okazało się, że białe też dają radę:)
Zrobiło się jasno, lekko i jakoś tak zaraz po przebudzeniu wiem, że to już lato :)))



Piszcie co sądzicie o moich próbach i czy czujecie tę morską bryzę na moich zdjęciach czy nie:)))
Buziaki








54 komentarze:

  1. Anulka! nieważne który styl ważne, że w każdym Ci do twarzy:-) Aranżacje zabawowe boskie, sama brałam udział u Magdy z HC:-) A szampan i truskawki wyglądają mega- musisz wprowadzić jako weekendowy standard:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostanę nałogowym ale co tam :) Teraz sezon truskawkowy to trzeba szaleć :))) Twoje aranżacja była mega- zresztą jak cały twój dom:) Buziaki






      Usuń
  2. Aniu kochana pisałam już na IG, że ta wersja Twojej sypialni jest piękna i to ona zainspirowała mnie do zmian u siebie. Kiedyś czepiałam się koloru łóżka ale z tymi dodatkami wygląda pięknie.Trzymaj się tego klimatu, bo dobrze on robi Twojej sypialni :)))
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochanie:) Ja się też tego koloru czepiałam, ale już dojrzałam do tego, że cieszę się że nie jest biały:) Jak przymknąć jedno oko to nawet trochę taki piaskowy może się wydawać a to mi już do plaży pasuje :)) he he hamptons jak nic :)))))))

      Usuń
  3. Ania, jest pięknie na każdym zdjęciu! Aranżacje kuchenne to miód na moje serce:) ja kocham oba style i wybierać nie będę bo nie umiem postanowić :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja wiem, że Ty jesteś New York dziewczyna :) Aranżacja twojego biurka powala mnie za każdym razem :)) Ja też nie wybieram bo i po co jak można mieć i to i to :)))) Buziaki

      Usuń
  4. Na IG już widziałam tę bardzo udaną aranżację, bardzo wywarzona i w detalach i kolorach! Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci Aniu :))) Fajnie, że wpadłaś do mnie :) Ściskam :)))

      Usuń
  5. Przepiekna sypialnia :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham wszelkie morskie klimaty! Czy sypialnia w Hamptonie czy NY stylu to nie gra roli, bo jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sypialnia!!! Narzuta moim zdaniem bardzo pasuje, a poduszki są fantastyczne. No i ten scrabblowy obrazek :) Dobrze, że nie trzymasz się tylko jednego stylu, masz świetne wyczucie i możesz śmiało mieszać i hamptonsy i niu jorki i co tam jeszcze sobie wymyślisz ;) I tak będzie super, oryginalnie i z klasą. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałem, że juz dzisiaj nie znajdę niczego ciekawego, a tutaj taki wpis. No no, to mnie zastało zaskoczenie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widok zza okna nad ranem, na pewno was nie rozpieszcza, szczególnie w towarzystwie szampana ;p Idealnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie to wszystko zrobiłaś :) Szampan i truskawki są najlepsze - życzę ci ich na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne hortensje, to moje ulubione kwiaty mam ich wiele w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne te rogaliki, zrobiłam kiedyś podobne. Były cynamonowo-orzechowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, podoba mi się bardzo ta stylizacja Ogólnie z wielką niecierpliwością czekam na twoje kolejne posty i propozycje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stawiam na Nowy Jork :) podoba mi się bardziej niż wakacyjny klimat Hamptons, który jednak także ma wiele uroczych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają. Można je stosować na zmianę w zależności od nastroju:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a dlaczego, ja durna nie widziałam tego wpisu?! jest tu przepięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super domek, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna aranżacja, dzięki Tobie teraz mam mnóstwo pomysłów jak przerobić swoją sypialnię! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajnie i patrząc na to mam nowe pomysły jak ocieplić troszkę dom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu wrzucaj nowości na blog... :) koniecznie:)
    Kisss kissss :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł. Taki styl bardzo dobrze się prezentuje i niezwykle mi się podoba. mam nadzieje, że już wkrótce będę miała własne mieszkanie. Jeżeli tak, to na pewno wnętrze będzie zaprojektowane właśnie w tym stylu. Oczywiście skonsultuję się w tym celu z profesjonalnym projektantem wnętrz, ale i również zaczerpnę inspiracji z tego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne wnętrza! Jestem po prostu zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wnętrza, sypialnia jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też bardzo podoba się ten artykuł.dużo ciekawych rzeczy się z tego dowiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  25. fotki cudowne, a sypialnia wygląda jak z katalogu :-) Białe zasłony dodają mega elegancji i świeżości!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie zaaranżowana sypialnia. Faktycznie jak z katalogu

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeden i drugi styl jest bardzo fajny. Masz świetny zmysł estetyczny

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wystroj, masz swietny gust. Oby jak najwiecej takich pomyslow.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem jest to bardzo trudny wybór.Sam nie wiem co wybrać tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakup domu to bardzo powazna sprawa, ale ciesze sie ze sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo przytulnie :) Zagłówek za łóżkiem - świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się podoba bardzo Twój wystrój, sam chcę coś takiego zrobić niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wystrój niesamowity, robi wrażenie. Też chcę taki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten szampan na łóżku daje wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również nie jestem jakimś znawcą jeśli chodzi o aranżację wnętrz. Dla mnie jeśli chodzi o sypialnię to najbardziej liczy się to na czym śpię. Mam bardzo wygodne łózko i do tego materac https://senpo.pl/materace/ i jestem zdania, że to jest absolutnie podstawowa rzecz jeśli myślimy o zdrowym śnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Najlepszy jest materac rehabilitacyjny, trzeba mieć pewność że był testowany :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny dom, bardzo w moim stylu. Niesamowicie urządzony. Koniecznie pomyślcie o jego zabezpieczeniu. Świetnie sprawdzą się np. kamery wewnętrzne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna sypialnia, największą uwagę przyciąga oczywiście łóżko, kolor ścian bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się podoba bardzo Twój wystrój.

    OdpowiedzUsuń
  40. 43 year-old Accounting Assistant IV Isabella Siney, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Electronics. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a McLaren F1. myslalem o tym

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie zaprojektowane wnętrza. Widać, że swoją pracę tutaj włożył dekorator wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo oryginalne, ale mało odważne i to mi się podoba. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyjemnie się patrzy na taki wystrój, no i pewnie mieszka się też nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. Zapłaciłem pieniądze, a teraz nie ma ich w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie odebrać od niego tych pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu dużo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za nakłonienie go do spłaty w krótkim czasie. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przerwij obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Zaklęcia ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Czary na wygrane na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na twoje problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyszło genialnie! Piękna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń