piątek, 29 stycznia 2016

B&W

                       

 Chciałam wam pokazać dzisiaj efekty pewnej zabawy, do której zostałam zaproszona  na IG:))   Polegała ona, na wstawianiu przez pięć dni zdjęć jedynie w  tonacji b&w. Dopuszczalna była odrobina innej barwy.
Jak wiecie białego u mnie sporo, czarnego też troszkę, ale zrobienie ciekawych zdjęć w takiej tonacji wcale proste nie jest. Eksperymentowałam więc, próbowałam różne kadry- szerokie i detale, i z tej zabawy powstało trochę zdjęć, które chciałam wam dzisiaj pokazać :)))) Nie  wszystkie zdjęcia nadawały się do zabawy, ze względu na zbyt dużą ilość innej barwy, ale próbowałam, jak wyglądałby mój dom z przewagą czerni i bieli:) Zastępowałam więc te odrobiny koloru jakie mam w domu czarnymi dodatkami:)
Zobaczcie, co mi z takiej zabawy wyszło i oceńcie czy się wam podoba :)))















Niestety aura na zewnątrz nie zawsze sprzyjała robieniu zdjęć :( Większość dni była pochmurna i szara, ale z zadania trzeba było się wywiązać :)

Zadanie uświadomiło mi jak wiele jest w moim domu miejsc, w których te dwie barwy królują. Część zdjęć zrobiłam na żywca- bez ustawki :)













Choć na zdjęciach podziwiam zawsze konsekwentne zestawienia czarno-białe, to jednak zabawa upewniła mnie, że do życia potrzebuję jednak odrobinę koloru- delikatnego, wypłowiałego lub pastelowego- ale kolor musi być:)
                                   
                                              Na koniec jeszcze mały żarcik kulinarny :)



                                                           I to tyle b&w w moim domu:)
                                                                  Jak wam się podoba?
                                     

45 komentarzy:

  1. Masz tyle pięknych rzeczy w kolorze B&W, że nie wiem od czego zacząć ;) Bardzo podoba mi się Twoje biurko (sekretarzyk) i to co nad nim. A jeśli chodzi o zdjęcia, to ja je zawsze wyśrodkowuję przy pisaniu posta. Pozdrawiam. Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwuś :) Ta funkcja wypośrodkowania jakoś mi umknęła:) A ja się tak męczyłam :))) Buziaki :)

      Usuń
  2. piękne zdjęcia.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne foteczki, dawno nic nie było, przynajmniej tak mi się wydaje ;P U mnie raczej też koloru nie uświadczysz, no może poza zielonymi kwiatami w doniczce ale mi akurat ta kolorystyka odpowiada :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Beti! Dawno nie było, bo weny brak i kłopotów troszkę się nazbierało i chęci przez to nie mam do pisania. Jakoś mi ostatnio nie po drodze z komputerem :( Kilka projektów leży odłogiem i czeka na lepsze czasy, a jak nic nie robię to i postów nie ma. Jakoś tak nie umiem pisać o niczym :) Buziaki serdeczne :)))

      Usuń
  4. Aniu świetne te Twoje kadry w czerni i bieli, Mnóstwo pięknych przedmiotów się na nich kryje.
    Bardzo podobają mi się wazony :)
    Uwielbiam czarne paznokietki ;)))
    Buziaki serdeczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wazony to hand made, a paznokcie czarne tylko w stopach :) Jakoś w dłoniach podobają mi się tylko u kogoś- sama szybko takie zmieniam na kolorek :))) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Super biało-czarne kadry :)
    Cudny biały domek i poducha z gwiazdą.
    Pozdrawiam, Ola.
    P.S. Mam taki sam zegar i zegarek na rękę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten zegar :) Zawsze chciałam mieć taki wielki zegar :) Poduchę uszyłam sobie przed świętami :) Fajnie, że mnie odwiedziłaś :) Zapraszam znowu :) Buziaki

      Usuń
  6. Ja tez raczej musze miec jakis dodatek kolorystyczny. Mimo to podobaja mi sie Twoje czarno-biale kadry, moze dlatego ze w wiekszosci z nich jednak jakis inny akcent istnieje niz baly lub czarny :)
    Heh nawet paznokcie na czarno pomalowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam- typowy b&w tylko na zdjęciach :) W domu troszkę koloru musi jednak być :))) Uściski :)

      Usuń
  7. Pięknie, klimatycznie:) Jak, oglądałam na Insta, zawsze miałam w głowie, chcę zobaczyć jeszcze:) Dzięki, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguniu :) Na insta łatwiej wrzucić szybkie zdjęcie, dlatego tam mnie więcej :)) Ściskam mocno :)

      Usuń
  8. Ładnie ci wszystko się złożyło. Bardzo mi się podoba. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kadry. Podziwiałam już na Insta i byłam pod wrażeniem aranżacji. Cudowne wnętrza. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Miło, że zajrzałaś i tu :) Buziaki

      Usuń
  10. czerń i biel ;) mmm... klasyka, nigdy się nie nudzi :), ale szczerze mówiąc wiem, że nie wytrzymałabym długo i dodała jakiś kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Chociaż zabawa uświadomiła, że bardzo dużo u mnie tych kolorów, nie zdawałam sobie z tego sprawy :) Buziaki :))

      Usuń
  11. Świetnie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) rozkręcałam się :))))

      Usuń
  12. Dobre zdjęcia, biel plus czerń i do tego te dodatki - dobrze zrealizowany temat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten styl :) Fajny jest ten napis "Relax" na biurku nad laptopem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właściwie to nie wiem jaki to styl :) Mam wrażenie że wszystkiego po trochu :)))

      Usuń
  14. Pieknie pani dekoruje swoj domek. Pozdrowienia z USA. Yola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:))) Cieszę się, że zaglądnęłaś do mnie :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)))

      Usuń
  15. Bardzo ładnie urządzone mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miło mi bardzo, że Ci się podoba :) Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  16. Ania te wazony w paski super (uwielbiam paski),czy to sama robiłaś?.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martuniu :) Przemalowałam, stare nieatrakcyjne wazony. Stały w piwnicy, a żal było wyrzucić bo mają świetny kształt i wielkość. Szczególnie ten wielki :))) Kilka postów niżej możesz zobaczyć jak wyglądał przedtem :))) Buziaki :)

      Usuń
  17. Jak to mówią "Diabeł tkwi w szczegółach" i w tym przypadku idealnie się to sprawdza. Przecudowne dodatki - przemyślane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Witam w moim domu :)))

      Usuń
  18. Chciałabym Ci życzyć pięknych świąt, dużo słonka, miłości i spełnienia marzeń tych małych i tych dużych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :))) Tobie również- pięknych, ciepłych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych :))))

      Usuń
  19. Fajne zestawienia, super zaaranżowana przestrzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna akcja. Zdjęcia wyszły ciekawie, zestawienia bardzo artystyczne. Jednak ma się rękę do robienia odpowiednich zdjęć, nie wszystkim wychodzi to na równym poziomie. Z przyjemnością mieszka się w takim domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa była rzeczywiście przednia :) Lubię takie wyzwania, zawsze czegoś nowego się wtedy uczę, próbuję nowe zestawienia, przekonuję się do nietypowych połączeń. Dziękuję za komplement dotyczący jakości zdjęć :) Przyznam że jestem zaskoczona, bo mnie się wydaje zawsze, że z tą jakością jest u mnie właśnie krucho. Tym bardziej, że te właśnie zdjęcia były robione telefonem :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń